Wednesday, November 21, 2012

[CAFE] 121120 Yoseob’s Post “Mobilize!!!!?”


[ENG] First time releasing a solo album..
I’ll do well.
I will work hard and do well
To make the name BEAST shine even more.
Everyone, please support me and compliment me a lot!
I’m going to feel that the emptiness is great without the 5 members for these activities but..
I hope everyone can fill it up..
And everyone sing with a louder voice..
I..will go trusting everyone..!
Hwaiting!
Let’s do well together. Hwaiting.
===================
[IND] Pertama kalinya merilis sebuah solo album..
Aku akan melakukannya dnegan baik
Aku akan bekerja keras dan melakukannya dengan baik
Untuk menjadikan nama BEAST lebih bersinar lagi.
Semuanya, tolong dukung dan puji aku banyak-banyak!
Aku akan merasakan kekosongan yang hebat tanpa kelima anggota untuk aktivitas-aktivitas ini tapi..
Aku harap kalian semua dapat mengisinya..
Dan kalian semua akan bernyanyi dengan suara yang lebih keras..
Aku.. akan mempercayai kalian semua..!
Hwaiting!
Ayo bersama-sama lakukan ini dengan baik. Hwaiting.
credits : PLAYB2ST, Kor-Eng trans by poco123@B2STRISING.com 
shared & Indo trans by erhyme@alwaysbeast.net

No comments:

Post a Comment